dia tidak akan MENYENTUHMU sebelum bernikah denganmu...
dia tidak akan MEMANGGILMU SAYANG sebelum bernikah denganmu...
dia tidak MELIHAT AURATMU sebelum bernikah denganmu...
dia tidak akan menyebabkanmu LALAI DARI MENJADI HAMBA ALLAH YANG BAIK.
wallahu'alam. :)

Monday, May 9, 2011

inilah keputusanNya.. :)

Assalamu'alaikum...



Alhamdulillah..insyaAllah Istikharoh telah di buat..dah bincang dengan umi & ayah dan keputusannya "bumi kuis(KOLEJ UNIVERSITI ISLAM SELANGOR) memanggil"... :)

Moga perjalanan yg di bumi ini akan membawa ana ke jalanNya..itulah harapan utama...
insyaAllah...

Bukan mudah membuat keputusan kan? Allah..~ mula2 tu sangat2 la berbelah bagi.. sekejap mahu ke tingkatan 6 sekejap mahu ke kuis..dan hasil perbincangan 3 pihak (ana,umi dan ayah) ini lah jawapanNya...insyaAllah.. di sokong pula dengan kakak2 ana..alhamdulillah... moga di permudahkan semuanya..insyaAllah..

Harapan menggunung tinggi ingin di tarbiah di sana..insyaAllah... moga mendapat sahabiah yang dapat bimbing ana menuju jalanNya...insyaAllah..

Kuliah yang ana dapat ialah DIP.IN ISLAMIC FINANCIAL PLANNING fakulti management and Muamalah... moga ana dapat bawa subjek ni..insyaAllah..

doakan ana wahai sahabiah ku :)

Syukran ya Allah kerana memberi petunjukMu..tanpaMu tidak mungkin hamba dapat buat keputusan yang melibatkan masa depan hamba ini.. tidak mungkin hamba dapat bernafas tanpa redho Mu...Allah~ (T_T)

Syukran kepada umi dan ayah kerana tanpa redho kalian tidak mungkin keputusan ini dapat di laksanakan.... acik sangat3 menyayangi kalian! Redho kalian akan membawa acik kepada Redho Allah... (^_^)

Syukran juga kepada kak Nurul dan akhi yang membantu ana...kak nurul walaupun sakit2 tolong juga adik dia yang banyak kerenah ni..huhu..syukran kak! uhubbukifillah!~ Hanya Allah yang mampu balas budi akak... maaf menyusahkan akk...(T_T)

serta kak Rumaisa' - fasi ana di HiMEGA anjuran Haluansiswa hari tu...
t.kasih kak kerana berusaha bantu syira.. hanya Allah yang mampu membalas budi akk.. uhibbukifillah :)



No comments:

Post a Comment