dia tidak akan MENYENTUHMU sebelum bernikah denganmu...
dia tidak akan MEMANGGILMU SAYANG sebelum bernikah denganmu...
dia tidak MELIHAT AURATMU sebelum bernikah denganmu...
dia tidak akan menyebabkanmu LALAI DARI MENJADI HAMBA ALLAH YANG BAIK.
wallahu'alam. :)

Friday, April 22, 2011

YANG MENEMANIKU DAN DIRIMU....

Assalamua'alaikum....ahlan wasahlan....
ud'u ilAllah 'alaikum bif 'afiah wassalamah wassa'adah daiman in syaAllah....

Dia....
Yang sentiasa menemaniku dan dirimu....
Yang sentiasa bersamaku dan dirimu....
Yang sentiasa memerhatikan diriku dan dirimu....

Sungguh...
Aku dilanda cinta kepada Dia...
Aku rindukan Dia...
Setiap detik terasa ingin selalu bersamaNya....
Walau kadangkala cintaku diuji....
Walau kadangkala aku menangisi ujian dariNya.....
Namun.....aku masih setia bersamaNya....

Aku menangis....
Dia yang memujukku...
Aku ketawa...
Dia bersamaku...
Aku susah....
Dia sedia membantuku....
Aku kecewa....
Dialah yang memulihkan semangatku....
Kerana Dialah cintaku....

Wahai adikku...
Kita berkongsi Kekasih yang sama....
Kita merindukan Dia yang bersama diriku dan dirimu...
Namun sedikitpun aku tidak akan pernah halang cintaMu...
Kerana itulah matlamat diriku menjalinkan kasih bersamamu adikku...
Semuanya kulakukan kerana Dia...
Dia yang kucintai....DIALAH ALLAH....KEKASIHKU DAN KEKASIHMU....


Nurul Zaimah :)

No comments:

Post a Comment